Επιδιώκουμε να προσλάβουμε την υπηρεσία έμπειρου ρεσεψιονίστ για τη διαχείριση της ρεσεψιόν μας σε καθημερινή βάση και την εκτέλεση ποικίλων γραφείων και διοικητικών καθηκόντων. Καθήκοντα: Κατευθύνετε τους επισκέπτες στο κατάλληλο άτομο και γραφείο Απάντηση, φιλτράρισμα και προώθηση εισερχόμενων κλήσεων Λάβετε, ταξινομείτε και διανέμετε καθημερινά μηνύματα/παραδόσεις Ενημερώστε τα ημερολόγια και προγραμματίστε συναντήσεις Εκτελέστε άλλα διοικητικά καθήκοντα ρεσεψιονίστ όπως αρχειοθέτηση, φωτοτυπία, μεταγραφή και αποστολή φαξ Απαιτήσεις εργασίας: Οργανωτικές δεξιότητες Προσοχή στη λεπτομέρεια Εξαιρετικό multitasking Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες και Ισχυρές δεξιότητες εξυπηρέτησης πελατών Οι ενδιαφερόμενοι και ειδικευμένοι θα πρέπει να υποβάλουν το βιογραφικό τους / βιογραφικό σημείωμα για άμεση εξέταση και διεκπεραίωση της αίτησης.
Περιοχή: | Αθήνα |
---|---|
Είδος: | Πλήρης Απασχόλ. |
Κατηγορία: | Προσφορά |